loading...
عشق
یک دیونه بازدید : 0 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

درست وقتی كه لبخندتو دیدم                           

همون لحظه به آرزوم رسیدم...                           

بذار دنیامو پای تو بریزم

بذار حس كنم اینجایی عزیزم...


با اینكه تازه به دلم نشستی

یه حسی میگه خیلی وقته هستی...

تو تصویر یه رویای قدیمی

عزیزم تو تموم زندیگیمی...

 

خودت كه میدونی عاشق چشماتم

من تا آخر این زندگی همراتم...

حرفمو باور كن خیلی دوست دارم

من بی عشق تو از زندگی بیزارم...

 

میترسم یه روزی ازم جدای شی

میترسم دیگه عاشقم نباشی...

همیشه نگران عشقمونم

عزیزم بذار عاشقت بمونم...


ببین پر شده از تو روزگارم

به غیر از تو كسی رو دوس ندارم...

واسه من تو یه عشق بی نظیری

به این راحتی از دلم نمیری...

 

خودت كه میدونی عاشق چشماتم

من تا آخر این زندگی همراتم...

حرفمو باور كن خیلی دوست دارم

من بی عشق تو از زندگی بیزارم...

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 66
  • بازدید کلی : 190